top of page

Fotografie Meesterwerk van jouw kind.

Vandaag ging ik terug naar het begin. Naar hoe en wanneer ik zo diep in de fotografie gedoken ben, dat ik zonder niet meer kon ademen. Als ontwerper, stylist en een creatief geest hou ik heel veel van kunst, van meesterwerken, van beeld wat tot diep in je ziel aangrijpt en niet meer loslaat.

Als moeder miste ik de ziel in de foto's die ik voorbij zag komen van alle kinderen. Ik wilde geen kille nietszeggende contatatie van een klein mensje, ik wilde veel meer. Ik wilde een verhaal, een prachtig verhaal die ik als kunstenaar vertel. Een verhaal die kostbaar of toongevend is voor jouw persoonlijk. Voor jouw gezin, voor alle andere generaties. Ik wilde diepgang en kunst. Ik had zo'n sterk verlangen naar een foto van een klein kindje die niet enkel voor mama en papa interessant is maar waarvoor een wildvreemde zwijgend stopt en een lange tijd naar blijft staren, omdat die daar zo sterk door aangetrokken wordt.

Hoe prachtig is het om zo'n meesterwerk van je eigen kind in huis te hebben? Ja, ik weet het weer! Dat is waarom ik begonnen ben met fotograferen, met creeren van mijn kunstwerken die mijn meest kostbare bezit op deze wijze in beeld brengen. Wat mij op weg naar deze tijdreis heeft geleid was het bemachtigen van een aantal prachtige nieuwe props voor de fotosessies. Het zijn prachtige grote kransen die als nest gaan dienen. Gisteren kwam mijn kleine om de hoek kijken en zijn mond viel open en ogen werden groter en groter: ''Ahhhh... Mama... Je bent... je bent... een echt vogeltje!'' Hmmm... Jaaa, dat ben ik, inderdaad. Ik maak mijn nest, ik zorg voor mijn nest en koester het, ik heb er een prachtig baby-vogeltje in zitten die ik vol zorg opbreng. Je hebt gelijk, ik ben een echt vogeltje. Zo simpel en zo vol betekenis. Vol trots is hier dan mijn nieuwe prachtige nest en ik kan niet wachten om hier een prachtig gezinnetje in te fotograferen.

Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page